Botoks ile terleme tedavisi

Artık terlemeyi durdurabilirsiniz.

Aşırı terlemeye kalıcı çözüm!

Botoks mucizesi

Aşırı terleme sorununuz mu var? Nasıl çözeceğinizi bilmiyor musunuz? Milyonların tercihi yüzyılın mucizesi Botoks’u deneyin!

DOKTORUMUZA SORUN
botoks-ile-terleme-tedavisi
[]
Adınız Soyadınız
Telefon Numaranız
Mesajınız
0 /
botoks-terleme-tedavisi

Botoks Yaptır! Terleme

Aşırı terleme sorunu kişinin özel ve sosyal hayatını olumsuz yönde etkilemektedir. Terleme sorunu olan kişiler mevsimlerin değişimiyle beraber terleme sıkıntısını daha da çok yaşayabilmektedirler. Terleme sorunu bir hastalık olmamakla birlikte kişiyi etkileyen ve koku sağlayarak sosyal hayatına büyük oranda zarar veren bir problemdir. Botoks ile terleme tedavisi yaptırarak aşırı terleme ve ter kokma gibi sorunlarınızı çözebilirsiniz.

Aşırı terlemenin sebepleri?

Terleme vücudumuzun bir sebepten dolayı aşırı sıcaklaşmasından kaynaklanmaktadır. Vücut ısısı arttığı zaman beyin gerekli organlara mesaj gönderir ve vücut soğutma işlemi için terleme devreye girmektedir. Beynin vücudu dengede tutabilmesi için terleme yapması doğal bir durumdur.

Botoks ile terleme tedavisi nasıl yapılır?

Terleme tedavisini engellemek için pek çok yöntem bulunmakla birlikte en kolay ve hızlı çözümü botoks tedavisidir. Botoks ile terleme olan bölgeye tek seansta botoks uygulaması yapılarak uygulama yapılan bölge terleme sorunundan tamamen kurtulmuş olacaktır.

Botoks ile terleme tedavisi ne kadar sürede uygulanır?

Botoks uygulaması çok kolay ve basit bir uygulamadır. Herhangi bir anestezi alınması gerekmektedir. terleme olan bölgeye göre süreç değişmektedir. Ortalama beş ile on beş dakika arasında değişen tek seanslık uygulamadır.

Botoks ile terleme tedavisi hangi bölgelere uygulanır?

Vücutta en çok terleme olan bölgeler yüz, koltukaltı, avuç içi ve ayak tabanında görülmektedir. Botoks ile terleme tedavisi yaptırarak bu bölgelerde tek seansta terleme probleminizi çözebilir ve sosyal yaşamınıza anında geri dönebilirsiniz.

Botoks ile terleme tedavisinin etkisi ne sürer?

Botoksun etkisi ortalama olarak altı ile sekiz ay sürmektedir. Botoks uygulaması yapıldıktan sonra terleme anında azalmaya başlamaktadır. Terleme tedavisi etkisini ise tam olarak bir hafta sonra tamamen göstermektedir.

Botoks ile terleme tedavisi fiyatları?

Botoks fiyatı kişiye uygulanan miktara göre değişim göstermektedir. Kişi ücretsiz olarak ön muayenesini olmak için kliniğimize gelmeli ve doktorumuzla görüşerek kendisi için en uygun kullanımı ve botoks fiyatını öğrenebilir. Kliniğimizde günümüzde başarını ilan etmiş en iyi markalar kullanılmaktadır.

Botoks ile terleme tedavisinin zararı var mıdır?

Günümüzde yapılan testler sonucunda botoksun tüm dünya çapında görünen bir yan etkisi olmamıştır. Botoks terleme uygulaması sadece yüz, koltukaltı, avuçiçi ve ayak tabanı bölgelerinde terlemeyi azaltmaktadır.

botoks-terleme-fiyatlari
Botoksun faydaları

Botoks terleme tedavisi ile terleme sorununuzdan hemen kurtulun!

UZUN SÜRELİ ETKİ

Düzenli yapıldığında ortalama 1 – 1,5 seneye kadar cildinizin terleme sorununu ortadan kaldırır.

KENDİNİZE GÜVENİN

Sosyal hayatınızdaki sıkıntılardan kurtulmanızı sağlayarak sizin daha mutlu olmanızı sağlar.

botoks-terleme-tedavisi-faydalari
KİŞİSEL BAŞARI

Terleme probleminiz yüzünden iş ve sosyal yaşamınızdaki sorunlarınızdan tamamen kurtulabilirsiniz.

MEMNUNİYET GARANTİSİ

Botoks cildinize göre ayarlanarak mükemmel bir şekilde cildinize uyum sağlaması hedeflenir.

Yaptıranlar ne diyor
Terleme sıkıntım yüzünden sosyal hayatımda çok sıkıntılar yaşıyordum. Ne kadar deodorant kullansam bile yeterli gelmiyordu. Pek çok çözüm denememe rağmen bir türlü istediğim sonucu elde edemedim. Botoks tedavisi ile artık terleme sıkıntımdan kurtuldum.
Meliha K.
Diyetisyen
Avuç içi terleme sıkıntısı yüzünden ellerimde fazlaca terleme oluşuyor ve bu iş yaşantımı olumsuz sürede etkiliyordu. Botoks uygulaması yaptırarak bu sorunumu ortadan kaldırdım. Çok teşekkür ederim.
Hakan T.
Eczacı

Çalışma Saatleri:

HER GÜN- 09:00 – 18:00

YA DA BİZİ ARAYIN: 0850 460 85 35

Yenilikler için abone olun!

Young Klinik, yeniliklerinden ve kampanyalarından ilk önce haberdar olmak için sizde lütfen E-Mail adresinizi sistemimize kaydedin.

[]